lalalalaaaa ~~~



pergi shopping pagi-pagi
Pergi shoppingg bersama Eyzzane,
Ehh ehh ,salam dah diberi ,
Tak jawab dosee 

Soo, jawab2 .. Hahaa ..Main pantun2 pulak aku niee , Ehh suke aku lhaa .. best tau main pantun2 niee .. slalu aku dengar jee orang lain berpantun , Jelly aku .. so skrg aku nak try lha kann .. aku tibai jee . Hahaa ,dalam kad hari guru pun aku ade buat pantun , nak dengar takk ?what ? taknak ? Ouh kehh ,sila angkat kaki di teruskan dengan berjalan ,berlari dan diikuti dengan BERAMBUS ! hahaa , k sorry ! :p
K kalau taknak dengar takpee , korang bacee eaa .. Ehemm2 , jap .. testing2 dulu . Hahaa 

Pergi hutan nampak hantu,
Jangan percaya,saya hanya menipu,
Selamat Hari Guru,
Terima Kasih Cikguu ..

Okay Shuttt up ! aku tahu pantun tak bolehh pakan kann ?Memey ahh , Aku main tibai jee . Hahaa =..=
Semalamkann , aku blutut lagu Be mine-Tasha Manshahar mintak kat adik .. Hah ?tak tahu ?kuno ahh korangg .. Alaa lagunyee camnie haa , Ehem2 *testing nyanyi*
"Bermula di facebook you IM i dulu taktahu malu,i malas nak layan so i buat taktahuu...
You terus cuba dan mencuba hingga i jatuh cinta,gatalnya diri you membuat i terjatuh
Bila kita dah start mengada,kita slalu kluar sama,borak panjang2,makan dan tengok wayang..
sikit2 jak i merajuk you slalu sabar pujuk tapi sebenarnya i cuma test you sajaa ''
K dahhh , Malas nak nyanyi lagi , nanti TERHARU pulak dengar suare aku yanggg sunguh MEMERDU lagi SESEDAP *gagap* hahaa .. Silaaa jelesss okay ! Tralalalalaa ~~
Wehh-wehh , aku kann kann , hihii . malu lhaa nak ckp *tutp muke*
hmm aku kann , ermm , aku .. ermmm *jari telunjuk kanan bertemu kiri dikuis2* 
Actually , akuuuu nak nyanyi lagu niee dekat someonee .. tapikannnn , akuuu ... maluuu ! *tutpmuka,goyang2 bdn* [gedik]  ..malu sebab suare aku terlalu MEMEMERDU ! Ehh , pahal tetibe aku ckp gagap niee , gagap tangg merdu je pulak tuh .. korang tak setuju ehh suare aku merdu??kFineee , suaree aku tak merdu ..suaree aku .. Hmmm suare aku UNIKK kann kann ?tahu dahhh .. Lalalalalaaa~~~ *jelir lidah* Haha ,kbyee 



Terima kasih kerana membaca entry di atas..Entry di atas hanyalah cerita yang terjadi dalam hidup saya,tiada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang telah meninggal..Kalau terasa,sorry..Peacee XD