Geram + Sedih = Tennare

Damailah arjuna beta mimpikan yang indah saja nanti bila kau buka mata semua tak serupa~ *nyanyi* Haa aku rasa post kalini sesuai dengan lagu yang aku nyanyi tuuu.. Kalau nak dengar carilah "arjuna beta by Fyn Jamal" sekian terima kasih. Harini tak tahulah, rasa sedih sangat. sekarang ni pun aku rasa nak menangis. taktaulaa hm. Dah lah tengahari tadi aku hangin kat kilang. Imagine lah kalau orang yang berperangai serupa anjing menganjing. Gila tak hangin?! haishh bebetul menguji kesabaran aku! ikutkan hati memang mati lah aku. Bukan depa yang mati AKU yang mati. mana tak mati, hantam diorang aku lah yang kena nanti kan. Aku taktaulah, banyak banyak tempat kerja, kat tempat aku kerja jugak yang depa nak kerja. haihhh meluat k meluat.. Aku tahu diorang tu budak Smpk dulu tapi aku tak tahu pulak yang yun pernah berenemy dengan diorang. tapi tu tak kisahlah, cerita lama kot. sekarang zaman kerja kan, kerja jelah. yang nak pi buat taik pehal?! Daripada mula mula masuk dah kekerek dengan kitorang. aku malas nak bisisng, kang kalau aku dah mula bersuara bimbang je diorang tak tenang t.. bukan nak tunjuk tarer ke hape, this is myself aku tahu diri aku. mulut aku bila dah bersuara memang lezer. aku taknaklah jadi "kerana mulut badan binasa" sebab tu aku cakap JANGAN cabar kesabaran aku. tapi harini dia buat lagi. memang tempah maut namanya tu. okaylah fine, cerita sebelum sebelum harini aku tak nak cerita cuma nak cerita apa yang dia buat harini je.. orang buat baik kot dengan dia, dia boleh buat taik. WTH K! eton mintak tolong buangkan burger yang rosak kat salah sorang kokonco dia sebab dia dekat dengan tong sampah, benda dia boleh buat bodoh je. bukannya eton cakap perlahan lahan, cukup baik dan kuat kot. dia boleh buat dekk je, aishh sehhhh geram pulak aku. Benda nak mintak tolong je kot. eton tu dah lah baran sikit, memang kenalah setepek. "pergi jahanam lah kau. babi betul! " orang dah geram kan, haaa memang mendapatlah kau.. Lepas habis buat burger, diorang koyak roti..Diorang agaknya tak tau roti kelapa dengan kacang tak boleh campur, pastu pi letak roti kelapa yg dia buat kat tempat roti kacang, hangin lah si eton tu.. benda dah tak tahu tanyalah. janganlah berlagak sangat. dah tak tahu taknak tanya pulak tu, kan BODOH SOMBONG namanya tu.. Kalau bapak aku senang je dia cakap, bodoh tu jangan dihabis habiskan. simpan sikit buat esuk lusa.. pastu dah habis cerita , time rehat dia buat lagi.. see? siapa yang banyak mula kan dulu. eee geramlah! dahlah diorang amik tempat kitorang pastu buat muka tak bersalah, pastu boleh cakap "ada kawan bolehlah kau bebising, cuma tenguk kalau sensorang p*p*k londeh lah apelah blablablablaa" ee what the hell biadap sungguh bahasa dia k.  pastu kawan dia sambung "alaaa orang kelantan memang mcm tu blablablaa" ada lagi "tu lah mak bapak tak ajar" yang ni nak je aku cakap benda pehal nak main mak bapak. siapa yang tak sekolah nak cakap mak bapak tak ajar. bebal. Dah lah cakap bila eton dah blah. apehal tak cakap time eton ada je. sakai k sakai. pastu kitorang cakap balik kat eton, eton geram dia tanyalah kat diorang "kalau tak puas hati cakap dedepan lah wei." pastu dah masuk dalam pintu dah nak tertutup baru nak jawab sakai lah ape lahh. benda skg dah terang tang tang kot siapa berani siapa pengecut. alaaahai . Aku tak nak bersuara sebab aku tahu macam mana aku bila dah naik hantu, kak yong pun kalah haaa *muka berlagak* . Sekarang aku pening nak teruskan kerja situ ke nak berhenti cari kerja lain. tak tahu nak mintak pendapat siapa. hm cerita dengan mama , mama kata selagi kau tak buat kes, boleh kerja bebaik teruskan jela. Lepas ni tinggal berdua dengan ina, yun azlin eton dah pi plkn. memang lah atin ada kak ros ada kak ani ada, myanmar nepal bangla tu back up kitorang cuma bagi aku, aku tak leh nak kerja dengan tenang kalau musuh musuh ni. kalau musuh lain tempat takpe ni satu kilang, tak aman rasanya. atin pun tak bagi berhenti dia kata "you orang tak salah buat apa mau takut" kadang2 fikir ada betulnya jugak. tapi azlin ulak cakap "kalau aku jadi kau ein, dah lama aku berhenti. tak tahan dengan orang macam tu" yang ina dh cakap taknak berhenti aku pun sayang nak berhenti sebenarnya lagi pun nak cari kerja susah sekarang ni, aduhhh tak taulaaa~ nantilah tanya pendapat abang aku pulak.. ok stop cerita pasal kekeling ni k. oupsss ~ sowyyy ah terjujur. kekadang jujur itu lebih baik kannn? hehehhe XD

Saja nak cakap cantik orang yang dia lukis tu, comel sangat . Lalalallalaa~

Tadi time tengah buat koyak roti, aku yun azlin cerita cerita hari ahad ni nak pergi mana. yelaa diorang dah nak pi plkn, minggu ni last so nak spend time laaa. tula memula nak pergi scm dengan ehem ehem memasing nak main bowling karoke semua pastu tetiba cerita pasal pantai air terjun bagai. tah sape tah yang cadangkan kita mandi air terjun nak tak?dekat mana tah namanya aku lupa tapi dekat dalam selangor hehehe time tengah cerita cerita tu aku dah berangan memacam k nak beli ape nak bawak ape nak naik ape ouh excited gilos time tuu. sampai tersengeh sengeh sendiri.. aku dah bayangkan betapa happynya . siap nak pinjam kereta unser bapak den lagi sebab yang nak pergi 10 orang aku yun ina azlin eton dah lima orang tambah ehem memasing sepuluh lah. memasing cakap harap haraplah jadi. aku pun punya excited balik terus massage "dia". aku tanya hari ahad free tak? dia: kenapa aku: haritu kata nak keluar dia: ahad keje aku:so tak bolehlah ni? dia:Nope aku: ok. hmm aku tak perasan pulak yang azlin tengok massage aku dari belakang . aku pun pandang dia "hancur musnah harapan", lepas tu azlin cakap "eee teruknya. atleast tanya lah nak pergi mana ke ape ke ni terus cakap tak boleh. KALAU AKU LAH WEYY,DAH LAMA AKU CARI LAIN" pastu tetiba ina nyanyi "aku berhenti berharap,yun sambung dan menunggu datang gelap tak ada cintaku dapat" hemmm, ape lagi berair mata lah aku tapi masih boleh dikawal tu yang sampai laa ni sedih nak mampuihhh. Balik sampai rumah mandi solat terus tidur. tidur dalam tangisan. hmm nasib nasib. Persoalan sekarang, mampu ke aku nak cari lain?? ikutkan hati memang nak cari lain, tapi mampu ke? siapa nak jawab, lai laii~ haaa takde kan? baik pi tidoq. okbye Assalamualaikum :)

Ohh yaa sebelum aku blah nak tidoq ni, nak promote lah sikit .Aku hanya tolong mempromote jehhh. Kakak aku jual baju ni lai lai tengok , RM69 FREE POSTAGE!  kalau berminat boleh call my number k. 
Ezzane : 014-7831018


 
SEKIAN ASSALAMUALAIKUM :)

Terima kasih kerana membaca entry di atas..Entry di atas hanyalah cerita yang terjadi dalam hidup saya,tiada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang telah meninggal..Kalau terasa,sorry..Peacee XD